Jobb, jobb, jobb...

Helgen med öltältet var helt sjukt kul, dock var det inte lika kul att jobba i söndags... Men men det var det fan värt!! Jag undrar också varför man ibland är så omogen, varför inte hälsa på alla du känner?? Aja i alla fall hade jag sjukt kul och jag är fortfarande trött, som tur är är jag ledig en dag till. En dag som även den ska tillbringas på alv, allsången är svårslagen så det blir att åka ner och kolla på den igen :)
En annan sak som jag också definitivt ska göra om denna sommar är att gå på quizen på Köket på tisdagar! Var där några timmar igår och insåg hur lite jag kan om tv, film och musik. Men kul var det!! Så ska nog börja plugga lite så jag kan äga och vinna i slutat av sommarn!!
I helgen blir det fest igen!! Nämligen premiärfest på alv :) Då ska jag kolla in vilket muppigt folk som hittat till alv detta år och se om det finns något att titta på, vilket det förhoppningsvis finns :P
Annars händer det inte så mycket annat... bara jobb, jobb och jobb.
Lär nog inte få såhär bruna och fina ben denna sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0