Bra där!

What a girl wants??
We just want someone to like us back....
Efter fyra jobbade dagar känns det riktigt bra! Vi är ett härligt gäng som jobbar, killen med stort R är inte lika dryg som jag trodde vilket är väldigt skönt!! Idag var det jag som var chef på stället och det var ju faktiskt en ganska härlig känsla att vara den som bestämmer :P Hoppas bara det går lika bra i juli!!
Har också hunnit med en ledig dag, en dag där jag var fröken duktig! Köpte en locktong på Albins (som funkar skitbra), gick runt i parken lite och pratade med folk, köpte tre fina kort med gamla reklamer på som ska upp på väggen, upp på väggen kom också mina fyra kära vänner :)
Blev också vääldigt glad över ett paket från fina Linda i England!! Med en Nora Roberts bok (såklart?), nån god gottissak och ett fint härligt brev :) Hade glömt hur kul det är att få något kul på posten!! Och i slutet av denna vecka kommer jag också få något kul, häftigt och spännande. Har haft det innan, men det var ett tag sen, och jag var lite sugen på förändring :P Så ses vi på öltältet nästa vecka ser ni vad det är jag kommer få :P
Denna fina bild sitter nu uppe på min vägg :)
(Helt perfekt bild där tjejerna är samlade och jag slipper vara med på kortet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0