Ensamheten är ett bra ställe att besöka...

...men ett dåligt ställe att stanna på.
Det värsta med att gå hemma hela dagarna är att jag har alldeles för mycket tid till att tänka!!
Just nu har jag kommit in i nått "Vill åka till någon mysig person och mysa på kvällarna och inte bara sitta hemma hela tiden", ja det fast ändå inte...
Efter lördagskvällen och dess följder kan jag bara säga j*vla killar, och FAN att jag ska bete mig som jag gör när jag dricker. Jag vet ju att det bara leder till att jag gör bort mig och problem och att problmen alltid kommer tillbaka till mig och att det är jag som mår dåligt... Samtidigt, varför kan vuxna människor inte ta konsekvenserna och prata om det.
Jag kan erkänna att jag den senaste tiden velat träffa nån ny, ha någon att mysa med och åka iväg till. Men nu orkar jag inte bry mig längre, och vad ska jag med en kille till i Vimmerby om jag ändå ska lämna stället i höst?!? Varför utsätta sig för att få de känslorna för nån när jag vet att jag troligtvis inte kommer bo kvar här om ett halvår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0