Det finns inga fula tjejer...

...bara killar med dålig smak!
I fredags kom Linda för att hälsa på över helgen. Vi passade på att visa henne shoppingutbudet(?) i Vimmerby, titta på bowlingmatch och såklart gå till pumpen!
Kvällen blev faktiskt mycket roligare än jag förväntat mig med plankstek och vin, goda drinkar, lugn förfest med (enligt Linda) flört i soffan, mellanfest i trapphuset, sladda med bilen, träffa två gaanska fulla kompisar på pumpen, foxtrott och bugg på dansgolvet, spänna bhbanden bakom kulisserna, träffa glada killar från tjejfesten hos Emil, dans i discot, dans och flört med helt fel kille och jag har kommit fram till att jag kan vara en jävligt elak bitch om jag så vill eftersom jag var det igår. Men fy FAN vad kul jag hade!!
Inte för att det har något alls med inlägget att göra men här är en bild från Darwin, Australien.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah! Ja så himla kul vi hade! vill dit igen och spänna bh-band :D :D

2012-02-08 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0