What goes around, comes around

I torsdags var jag på intervju till ALV, en gruppintervju som tog typ 4 timmar... Det var riktigt kul att träffa den härliga personalen i parken igen!! Intervjun gick bra och jag kunde nöjt gå därifrån för att vänta på att dom skulle höra av sig. Och vänta behövde jag inte göra länge, för i fredags ringde telefonen :) Så nu är sommaren räddad för jag ska slita livet ur mig på Majkens restaurang :) Tjänsten jag fick innebar mycket ansvar, så för att verkligen veta hur Majkens fungerar ska jag redan nästa vecka börja jobba där :DD
Annars händer det som vanligt inte så mycket. Blev ett besök på pumpen igår. Som vanligt var det en riktigt kul och väldigt oväntad kväll, och kan väl erkänna att jag mår som jag förtjänar idag med det var det fan värt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0