Män och sport...

Ett erbjudande från en vän tackar jag aldrig nej till, så igår satte jag min i en bil tillsammans med en fin vän för att skjutsa brorsan till Oskarshamn. Veckans flört på P3 på vägen ner, pinsamt samtal i radio!!!
Nilson Cafe i några timmar innan vi begav oss på hockey, Oskarshamn mötte Malmö. Jag har och kommer nog aldrig komma på det där med sport. Speciellt inte hur "vuxna"g män kan stå och bete sig som små ungar och skrika på domarn som om det är domarns fel att deras lag ligger under. Kan domarn göra något åt att det laget som just dom hejar på är dåliga och ligger under?? Kan domarn göra något annat än att dömma utvisning när det ska vara det?? Nej, män på hockey kommer jag aldrig förstå mig på...
Stod förövrigt också bredvid en man som måste varit ootroligt bra på hockey när han var yngre, och hade han varit tränare för ett lag hade det helt klart varit det bästa i Sverige....eller??
Asså män och hockey, eller sport över huvud taget...SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0