Inget ljus...

..utan mörker
Ibland kan jag inte fatta hur bra jag är!!
Eftersom jag jobbade mer än 6 månader i Norge kan jag ansöka om att få Alfa-kassan som det så fint heter, då var jag tvungen att skicka in min sista lönespec som såklart finns på mailen som slutade funka i Australien. Men eftersom jag är så j'vla bra lyckades jag på något sätt fixa mailen så jag kom åt den j´vla specen :D Så nu har jag äntligen skickat iväg alla papper som behövs och får gå runt och vänta på om jag får några pengar eller inte.
Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Går och väntar på ett samtal från ALV, skidor på fredag med en fin vän, vänta på att det ska bli lördag och fest och kom precis på att jag också måste söka några jobb innan måndag så dom på Arbetsförmedlingen tycker jag är duktig som aktivt söker jobb... SUCK!!
Sitter annars ofta och tittar på Australienkort och drömmer mig tillbaka, åh vad jag vill tillbaka!!!!
En låt som ALLTID kommer förknippas med underbara Australien :)
http://www.youtube.com/watch?v=x1eO9_WAM_k

Kommentarer
Postat av: Linda

Å underbara låt! jag vill också tillbaka!

2012-02-08 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0