Freedag

Äntligen är det fredag igen!! :) 
Träffade fina miccan för en skön promenad och lite skitsnack om den störda personalen på af.
Varit med min mor på ÖB och shoppat loss... eller inte. Ville egentligen komma hem med fina glas och muggar, men såklart fanns inte dom kvar. Har kommit på att jag kan själv börja köpa på mig lite olika saker som kan vara bra att ha när man ska flytta hemifrån, som tex glas, så man har typ 4 olika sorters glas :P
Ikväll blir det bio med min fina syster, hade tänkt att vi ska sitta och dräggla över Mikael Persbrant(??)
Imorgon ska jag för första gången i mitt liv skjuta lerduvor ute i skogen utanför Gullringen. Kan bli ganska intressant och se om man träffar nån fågel eller om jag är för rädd för skottsljudet för att kunna skjuta. Efter allt som hände förra året har jag lite svårt för just höga skjutljud :S Vi ska också passa på att grilla lite, eller ja nån av killarna får väl offra sig att stå ute och grilla medan vi andra sitter inne och väntar på maten. :P
Ha en bra helg allihop!! :)
Skulle ge ganska mycket för att vara på varma Bali just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0