Alkolist...??

Har haft ganska fullbokade helger ett tag nu, och shit vad jag gillart!! Fest, fest, vänner, skuta lerduvor, grillning och shopping. Livet vaknar liksom på helgerna :D
Men denna helg blir en lugn helg..., eller lugn och lugn, det blir i alla fall ingen alkohol. Däremot blir det hockey, hockey och chill med de finaste vännerna. Helt klart en brra helg!!
Sen väntar tre helger i rad med fest, fest och feeest :D Och DET klagar jag inte på. Kanske låter som en liten alkolist?? Men jag har tre festhelger kvar innan jag förhoppningsvis får bli en nykter alkolist ett tag och ta ansvar för körandet. Så kan väl säga att jag ska passa på att dricka alkohol och va härligt full. För sedan blir det några helger när jag ska festa och dricka..läsk och ha jävligt kul åt alla andra som är jävligt fulla :D Kan ju erkänna att jag hoppas på att få skratta ett antal gånger åt dom som skrattat åt mig när jag gjort bort mig. Hahaha payback is coming!! (I hope...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0